Annons

Annons

Annons

Lindesberg

Insändare
Svårt att komplettera på Lidl

Detta är en insändare.Åsikterna är skribentens egna.

Efterbeställning är komplicerade hos Lidl.

Bild: TT

Annons

Jag vill rikta ett observandum till alla som handlar tekniska prylar, som maskiner och dylikt och som kräver senare komplettering hos Lidl. Billiga och kvalitetsmässigt bra grejer, absolut, de har alltid fungerat utmärkt. Men att beställa kompletterande varor som till exempel slippapper till slipmaskin går i praktiken inte om man inte är dataexpert. Tre samtal till kundtjänst som så småningom hänvisar till en hemsida som kräver datakunskaper och ifyllande av formulär. Flera e-post till denna sida utan begripbara svar. Ingen enkel möjlighet att betala direkt med svenska kronor erbjuds. Håller efter fem dagar fortfarande på att genomföra en betalning/köp, från Tyskland som man hänvisar till. Aldrig mer Lidl för tekniska varor. Vad har idl i Lindesberg att säga om detta?

Annons

Annons

Nästa artikel under annonsen

Till toppen av sidan