Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Maxbesviken vid jakt på gipsskivor

Annons

Torsdagen den 14 november skulle jag inhandla ett antal gipsskivor. Då Byggmax i Örebro visade sig erbjuda ett bra pris och att det enligt det digitala lagersaldot fanns 14 exemplar att tillgå begav jag mig dit. Dock visade det sig att hemsidans uppgift inte stämde då allt var slut. Beslutade mig då att åka de dryga två milen till Byggmax' Kumlabutik där det enligt uppgift fanns 38 exemplar tillgängliga.

Döm om min förvåning när allt, även här, var slut. Problemet bekräftades av personalen som upplevde sig lika förbryllad

Som kund känner man sig rejält lurad då det digitala lagersaldot är det enda sättet att se tillgängligheten vid de olika butikerna då det numer inte längre är möjligt att telefonledes få besked.

”Besviken kund”

Örebro

Svar direkt:

Vi jobbar ständigt med att hålla lagersaldo korrekta och beklagar naturligtvis att det i detta fall blev så olyckligt.

När vi har situationer som blir fel för kunden gör vi allt för att gottgöra. Vi hoppas att kunden fick en bra kundupplevelse i övrigt och att det löste sig till slut.

Byggmax Kundtjänst  

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel